Prinsjesdagavond met VVD Tweede Kamerlid Mark Harbers

Op maandag 21 september organiseert de VVD afdeling Ede samen met de afdelingen Veenendaal en Scherpenzeel een Prinsjesdagavond, waarbij VVD Tweede Kamerlid Mark Harbers als gastspreker aanwezig zal zijn. Het belooft een buitengewoon interessante avond te worden!

Mark Harbers zal ons alle in’s en out’s vertellen over de gevolgen die het op Prinsjesdag bekend geworden beleid van het kabinet Rutte 2 voor ons, en ook  voor de regio Food Valley heeft. Hij zal ook ingaan op de algemene politieke situatie,  de  toekomst van het kabinet Rutte II en de eventuele mogelijkheden voor de VVD daarna.

Het inhoudelijk programma start om 20:00 uur in Restaurant Buitenzorg. U bent echter al vanaf 1930 uur welkom voor een kopje koffie. Na het verhaal van Mark Harbers is het uiteraard mogelijk uitgebreid in discussie te gaan.

Na afloop is er  gelegenheid onder het genot van een drankje met elkaar na te praten.

Deelnemen

U bent van harte welkom vanaf 19.30 uur uur in een van de zalen van restaurant Buitenzorg, Amsterdamseweg 19, 6712 GG Ede. Per lid is 1 introducé ( e) welkom.

Met vriendelijke groet,

Eric Mackay