Reactie VVD Scherpenzeel op ontslag burgemeester Eppie Klein

Reactie VVD Scherpenzeel op ontslag Eppie Klein

‘De VVD Scherpenzeel heeft kennis genomen van het ontslag van Burgervader Eppie Klein. Onze fractie heeft hem ervaren als een plezierige, correcte en ervaren burgemeester. De feiten en omstandigheden die aan het ontslag ten grondslag liggen kennen wij niet. Een verhaal heeft immers twee kanten. Onze focus ligt op de toekomst van ons mooie groene, dorp Scherpenzeel waar de rust in de politieke arena en in de gemeenschap dient terug te keren door op een verantwoorde manier met elkaar in gesprek te gaan. Als politieke partij die niet deelneemt in de raad roepen wij iedereen op terug te keren naar de inhoud en de blik vooruit te richten’. Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022 kun je op ons stemmen zodat het liberale geluid weer in Scherpenzeel vertegenwoordigd wordt!

Bron foto: gemeente Scherpenzeel