Lokale bloemen voor lokale VVD leden!

De VVD Scherpenzeel deelde afgelopen zaterdag 19 juni bloemen uit aan haar VVD leden, met de laatste nieuwsbrief met al het VVD nieuws! Lees meer in het hele bericht!

Nieuwsbrief VVD Scherpenzeel

Juni 2021

Best lid van de VVD Scherpenzeel,

Niemand staat er alleen voor. Daarom ontvang je van ons een mooie bos rozen. Vandaag is jouw dag en als VVD Scherpenzeel zetten we je daarom in het zonnetje.

Jij, wij, degene die deze mooi bos rozen heeft overhandigd. We zijn allemaal geconfronteerd met de impact van COVID-19. Soms met een trieste afloop, soms door noodgedwongen vanuit huis te moeten werken of innoveren binnen je bedrijf.

Ons liberale hart heeft misschien gehuild bij het noodgedwongen inperken van onze vrijheden, maar het moest. Samen hebben we de verzachtende maatregelen waargemaakt!

Samen willen we met jou meer vorm geven aan de VVD Scherpenzeel. Er speelt nogal wat waar we ook jouw hulp bij kunnen gebruiken. En misschien heb jij wel een onderwerp wat je graag met ons zou willen delen. Mail dan naar: vvdscherpenzeel@gmail.com of praat mee op de maandelijkse (online) bijeenkomst, die we altijd op de laatste maandag van de maand tussen 20.00 – 22.00 uur organiseren.

Wat speelt er zo al?

We hebben een zienswijze ingediend bij Gedeputeerde Staten van de Provincie Gelderland. Onze oproep: ga terug na de inhoud, en blijf niet hangen in voor en tegens! Meer weten? Kijk eens op: JM - Herindelingsadvies Barneveld-Scherpenzeel (PS2021-384) Provincie Gelderland (gelderland.stateninformatie.nl);

Met een leuke club liberalen werken we aan het conceptverkiezingsprogramma voor de Gemeenteraadsverkiezingen in Scherpenzeel;

Tegelijkertijd werken we ook aan plan B. Een herindeling met Barneveld. Daarom intensiveren we onze contacten met de fractie in Barneveld. En zijn we er een voorstander van om tijdig onze verkiezingsprogramma’s te delen, en elkaar beter te leren kennen, om een eventuele gezamenlijke kandidatenlijst op inhoud te baseren, en niet op verworven rechten. Inhoud draagt bij aan de kwaliteit van het debat en dient ook het Scherpenzeels belang te waarborgen;

De ontwikkelingen rondom Zwarte Land 2, en het correct verlopen van de procedures, volgen we nauwlettend. Hier staan we wel met 0-1 achter, want de VVD Scherpenzeel ontbreekt in de raad. Dit merken we ook als het gaat om ontwikkelingen die betrekking hebben op de RES, Regio Foodvalley of N224;

Opgeven doen we niet. Waar mogelijk gaan we in gesprek met liberalen van de VVD Woudenberg of Provinciale Staten;

Ook op social media ontbreken we niet. We plaatsen met regelmaat een actueel bericht. Deel en like je met ons mee?

Een frisse wind

Raymond Ypma is gemeenteregisseur. Hij vertegenwoordigt de VVD Scherpenzeel in het VVD Netwerk Vallei & Veluwe. Tevens heeft Maarten Visser het penningmeesterschap binnen het netwerk op zich genomen. Samen met Conny Biezen zal Raymond kennismaken met kandidaten die zich verkiesbaar willen stellen voor de Gemeenteraadsverkiezingen in Scherpenzeel. Ook belangstelling? Laat het ons weten! Mail naar: vvdscherpenzeel@gmail.com

Wist je dat Floris Valkenburg zich kandidaat-lijsttrekker heeft gesteld? Hij stelt zich graag aan je voor: Dus zorg dat je bij de ALV bent op 30 juni vanaf 20.00 uur.

Met vriendelijke groet, namens VVD Scherpenzeel!

Vlnr: Linda Velthuizen, Raymond Ypma, Willem v Heemskerk, Gerrit Dijkstra, Maarten Visser, Jaco Geurts en Floris Valkenburg.